פלח שוק 26.8.12

עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 26.8.12
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

[audio:https://files.93fm.co.il/uploads/2012/08/pelach-shuk-26.8.12.mp3|titles=pelach shuk 26.8.12]

'בזק' נערכת למעמד הגמר הגדול של חידון שמירת הלשון שייערך מחרתיים. הגמר יהיה בשעות נפרדות לבנים ולבנות, כאשר השנה החידון בסימן של חדשנות טכנולוגית, ולמתמודדי הגמר תינתן האפשרות להתייעץ בשיחת וידאו שתשודר בזמן אמת, על גבי המסך המרכזי. הכרזת המנצחים בחידון וחלוקת הפרסים תיעשה על ידי הרב צבי כהן, הסמכות התורנית שמלווה את פרויקט חידון שמירת הלשון ורן גוראון, משנה למנכ"ל בזק. ששת מתמודדי הפאנל העולים לשלב האחרון יקבלו כל אחד 2000 שקלים מתנת 'בזק'.

במקביל לקראת חודש אלול יוצאת 'בזק' בהטבה לציבור שומר התורה והמצוות "שרות יקיצה במהלך חודש אלול ועשרת ימי תשובה חינם". ההרשמה לשירות באמצעות מוקד 199 של 'בזק'.

'קוקה-קולה ישראל' תתחיל לשווק בימים הקרובים את מותג התה FUZE TEA במקום מותג 'נסטי' ששווק על ידה עד כה. נוסחת הטעם המקורית של המשקה נשארת ללא שינוי והדבר היחידי שמשתנה הינו השם . בישראל, יושק המותג FUZE TEA תחת הסיסמא "אותו טעם נפלא ממש, רק השם חדש".

'תנובה' משיקה מוצרים חדשים בסדרת 'עמק'. במדובר בגבינת הדגל של תנובה שבייצורה החלו לפני כ-70 שנה בעמק יזרעאל ומכאן שמה. מאז ועד היום עמק מיוצרת בנוסחה המקורית . עמק הוא המותג המוביל בקטגוריית הגבינות הצהובות.

'קל אוטו' רוכשת כשליש מפעילות 'פרפקט ליס' מכונס הנכסים ובכך מצרפת למעלה מ200 לקוחות חדשים לחברה. שווי העסקה נאמד בכ- 15 מיליון ש"ח. לרדיו 'קול חי' נודע כי 'קל אוטו' נמצאת במו"מ לרכישת שאר הפעילות העסקית של 'פרפקט ליס'.

'הצורפים' ממשיכים בקמפיין "המחירים החדשים" ולרגל עונת החתונות מציעים מגוון פריטים במחירים אטרקטיביים בהם: מגש מלבני, מזוזה, מגש קריסטל ועוד.



0 תגובות